Пошуковий запит: (<.>A=Довганюк С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Довганюк С. С. Внесок винахідника І. К. Матросова в розвиток гальмівної справи [Електронний ресурс] / С. С. Довганюк // Історія науки і техніки. - 2013. - Вип. 4. - С. 55-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ictnt_2013_4_8
|
2. |
Болжеларський Я. В. Визначення питомого опору руху спеціального самохідного рухомого складу експериментальним методом [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк, О. С. Набоченко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 148(1). - С. 156-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_148(1)__27
|
3. |
Довганюк С. С. Історія зміни конструкцій автогальм інженера І.К. Матросова [Електронний ресурс] / С. С. Довганюк // Історія науки і техніки. - 2014. - Вип. 5. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ictnt_2014_5_5
|
4. |
Довганюк С. С. Внесок інженера шляхів сполучення П. П. Мельникова у проектування та будівництво перших залізниць Російської імперії [Електронний ресурс] / С. С. Довганюк // Історія науки і техніки. - 2015. - Вип. 7. - С. 58-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ictnt_2015_7_8
|
5. |
Довганюк С. С. Академік В. М. Образцов як науковий лідер [Електронний ресурс] / С. С. Довганюк // Історичні записки. - 2012. - Вип. 36. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Istz_2012_36_12
|
6. |
Болжеларський Я. В. Визначення поглинання енергії гасителем коливань вантажного вагона в аварійному режимі руху [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, Ю. Г. Соболевська, С. С. Довганюк, А. В. Батіг // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 4. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_4_4 Зазначено, що незважаючи на заходи з підвищення безпеки руху поїздів, на залізницях України та світу трапляються сходи рухомого складу з рейок. У випадках заподіяння значних матеріальних збитків та людських жертв правоохоронними органами відкриваються кримінальні провадження, у межах яких призначаються судові залізнично-транспортні експертизи. Під час проведення вказаних експертиз та службового розслідування залізнично-транспортних пригод, що їм передує, виникає потреба у розв'язанні диференціального рівняння руху поїзда. Складовою вказаного рівняння є величина питомого опору руху. За умов залізнично-транспортних пригод виникають фактори, які сприяють виникненню додаткового опору руху, а методика його розрахунку на сьогодні знаходиться у стадії розробки. Робота спрямована на визначення втрати енергії гасителями коливань вантажного вагона, колісна пара якого рухається у стані сходу рейко-шпальною решіткою, залежно від осьового навантаження та конструктивних параметрів ресорного підвішування. Запропоновано спосіб визначення енергії, що ним поглинається. У розрахунках приймались максимальні значення переміщень елементів гасителя та нормативні значення параметрів ресорного підвішування. Одержано розрахункові формули визначення енергії, що поглинається гасителем коливань, для передбачених нормативними документами схем монтажу пружних елементів візка залежно від осьового навантаження. Вказані залежності є параболічними. Розглянуто аварійний режим руху колісної пари рейко-шпальною решіткою після сходу її з рейок. Показано, що розсіювання енергії гасителем коливань є причиною збільшення опору руху рухомого складу. Одержано формули для розрахунку величини енергії, яка розсіюється гасителем коливань за максимального переміщення його елементів і залежить від осьового навантаження та конструктивних параметрів ресорного підвішування. Метод дозволить встановити величину додаткового опору руху, який виникає в аварійному режимі, що надасть змогу підвищити точність тягових розрахунків.
|
7. |
Мямлін С. В. Інженер, механік, вчений. До 80-річчя з дня народження професора Савчука Ореста Макаровича [Електронний ресурс] / С. В. Мямлін, С. С. Довганюк // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 5. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_5_4
|
8. |
Довганюк С. С. Внесок інженера шляхів сполучення П. П. Мельникова у вирішення проблем експлуатації залізниць [Електронний ресурс] / С. С. Довганюк // Питання історії науки і техніки. - 2016. - № 1. - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pint_2016_1_8
|
9. |
Довганюк С. С. Історія становлення та розвитку механіко-будівельного відділу Київського відділення Російського технічного товариства (кінець XIX – поч. XX століть) [Електронний ресурс] / С. С. Довганюк // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2015. - Вип. 44(2). - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2015_44(2)__46
|
10. |
Болжеларський Я. В. Огляд методів динамічного вписування локомотивів у перехідні та кругові криві [Електронний ресурс] / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк, А. Я. Кузишин // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 5-6. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_5-6_6 Розглянуто та систематизовано праці вітчизняних і закордонних вчених, присвячені питанню динамічного вписування локомотивів та силовій взаємодії їх колісних пар і рейкової колії. Проаналізовано підходи до визначення бокових, рамних на напрямних сил. Висвітлено проблемні питання та окреслено шляхи їх вирішення.
|